Om een Sponsored Products-campagne te maken, selecteer je de producten die je wilt adverteren en kies je je budget en campagneduur. We raden een dagelijks budget van € 10 aan en een campagne zonder einddatum, zodat klanten iedere keer als ze op Amazon winkelen je producten kunnen ontdekken.
Kies vervolgens tussen automatische of handmatige targeting om op trefwoorden te kunnen bieden. Automatische targeting is de gemakkelijkste manier om aan de slag te gaan.
Kies in het geval van Sponsored Brands drie producten die je wilt adverteren. Voeg vervolgens je logo en een aangepaste kop toe en bepaal welke trefwoorden je wilt targeten en hoeveel je voor klikken wilt bieden. Kies waar je verkeer wilt genereren: je Store of een productpagina met een selectie van je producten. Bekijk een voorbeeld van je advertentie en landingspagina en dien je advertentie ter beoordeling en goedkeuring in. De beoordeling van een advertentie kan tot 72 uur duren. Bekijk het
Creative Acceptance-beleid van Amazon voor meer informatie.
Gebruik voor Stores onze vooraf gebouwde sjablonen, tegels die je kunt slepen en neerzetten en dynamische widgets om je eigen aangepaste Store te maken. Ervaring met websites is niet nodig.